אטרקציות לאירועים
מהם היתרונות לשכירת זמר יווני? ‏

מהם היתרונות לשכירת זמר יווני? ‏

הוא החל לשיר באופן מקצועי בגיל צעיר ומאז הוציא מספר אלבומי זהב ופלטינה. עבודתו משתרעת על לייקו, פופ ומוזיקת דאנס ז'אנרים. כמה מאלבומיו הידועים ביותר הם Koita Me ו-Papoulias.

הזמר הצעיר מקינתוס החל לשיר בגיל צעיר ועד מהרה זכה לשמצה, אך גם זכה להכרה ככותב שירים מוכשר. קולו, שהיה ברשותו רק חוט קול אחד, היה עמוק וצפוף. למרות שבמקור למד אופרה, הוא פיתח אהבה לג 'אז. הוא החל להופיע במועדוני ג 'אז וזכה בפרסים בפסטיבלים מקומיים. הוא חתם על חוזה הקלטות עם חברה מפריז ועד מהרה מצא תהילה כזמר. בשנת 1984 הוציא את אלבומו הראשון, ועד מהרה היה דמות מכובדת בסצנת הבוזוקיה היוונית.

מאז תחילת שנות ה-60, מוזקורי הקליט מעל 200 אלבומים וזכה במספר רב של פרסים. היא גם הופיעה באינספור תוכניות טלוויזיה, וכיום היא מתגוררת בשווייץ. סיבוב ההופעות האחרון שלה היה בשנת 2018. זמרת שנייה מיוון היא ויקי ליאנדרוס. במקור מקורפו, היא התחילה את הקריירה שלה בשירה בגרמניה. היא זכתה פעמיים בתחרות האירוויזיון, פעם אחת בניסיון הראשון שלה ופעם בשנייה. מאז היא זכתה במספר פרסים וממשיכה לבצע שירים יווניים בכל רחבי העולם.

הזמר היווני סאקיס רובס הוא גם זמר פופ זוכה פרסים. היא הייתה שופטת בגרסה היוונית של ”אז אתה חושב שאתה יכול לרקוד”. הכישרון שלה זיכה אותה בחוזה הקלטות עם סוני מיוזיק, והיא זכתה במספר פרסים על הופעתה. היא נולדה בקורפו והחלה לשיר במועדונים מקומיים בגיל צעיר. מאז הוציאה מספר אלבומים וקיבלה מספר פרסים. אז מה משותף לזמרים היוונים האלה?

ג 'ורג' דאלראס נקרא ברוס ספרינגסטין היווני. השירים והקליפים שלו מכרו מעל 15 מיליון תקליטים ברחבי העולם. אלבום הבכורה שלו, Prosmoni, הפך לתקליט זהב בשוק היווני בשנת 1967, והוא גם הופיע עם כמה מהתזמורות המובילות בעולם. אחת מהופעותיו הבלתי נשכחות ביותר הייתה הופעה עם נשיא דרום אפריקה המנוח נלסון מנדלה.

אמנים מוכשרים רבים יצאו מיוון. לאורך ההיסטוריה, זמרים יוונים נגעו ללבם של אנשים מחוץ להלה עם המוזיקה שלהם, הן קלאסית והן פופ. בנוסף לפופ, הם ידועים גם במוזיקה המסורתית שלהם. בשנים האחרונות הפכו זמרים יוונים רבים לכוכבי ־ על בינלאומיים והגיעו לאוזני הקהל ברחבי העולם. הזמרים היוונים של יוון עשו את ארצם גאה.

לגריגוריס הייתה פריצת דרך בעולם המוזיקה לאחר שהוזמן להופיע עם המלחין המפורסם מיקיס תיאודוראקיס בגרסה היוונית של זורבה. מאוחר יותר הוא התבקש לתרום את קולו לשיר שכתב המלחין. שיתוף הפעולה הזה העלה את הקריירה של גריגוריס לגבהים. הופעת הבכורה של גריגוריס הייתה בשנת 1949. מאז הוא משתף פעולה עם מלחינים בכירים רבים ביוון ומחוצה לה.

גריגוריס ביטיקוטסיס (Grigoris Bithikotsis) היה זמר יווני פופולרי. מילותיו ביטאו את שמחתה וצערה של האומה היוונית. הסגנון והביצועים שלו היו מאוד אותנטיים ויפים. הוא זכה לשבחים מהיוונים ונקרא ”קול יוון”. גריגוריס ביטיקוטסיס נפטר בשנת 2005 בגיל 82. בהלווייתו השתתפו אלפי מעריצים ופוליטיקאים בולטים.

הפופולריות של הזמר היווני התפשטה מעבר ליוון. היא הופיעה במצרים, אלבניה וסרביה. שיריה עסקו פעמים רבות בבעיות העולם של פשע, מין וסמים. לבלו היו חיים אישיים בעייתיים. אמה התנגדה לכך שהיא תהיה אמנית. היא נאבקה עם אלכוהול והתמכרות להימורים. בנוסף, היא הייתה אנטי-פשיסטית ונלחמה בנאצים. מאוחר יותר נישאה לאדם מבוגר ממשפחה קפדוקית ידועה, ובסופו של דבר נולד לה בן.

יאניס קוטסיראס הוא מוזיקאי רב-פנים יוצא דופן מיוון. הרפרטואר הנרחב שלו כולל שירים פופולריים של מלחינים יוונים בני זמננו וכן מוזיקה יוונית מסורתית. הוא גם משחק בוזוקי, אוד, וצורס.

פרטים נוספים: avi-tubi – זמר יווני